مقالات چاپ شده در مجلات علمي و پژوهشي
- مفهوم جهانی شدن اقتصاد، فرایندی قابل تحلیل
- طراحی سیستم خبره فازی استخدام کارکنان فناوری اطلاعات
- عوامل مؤثر بر طراحی مدل کسب و کار همراه در حوزه ی مدیریت زیر ساخت
- خوشه بندی مشتریان به منظور تدوین استراتژی تخفیف دهی، مطالعه موردی شرکت کدبانو
- پژوهشی در تاثيرگذاری ارزش پيشنهادي حوزه واسط مشتري، جهت طراحي مدل كسب و كار همراه با رويكرد BMO
-Practical soft structure of knowledge leverage in active organization in information technology industry.
-Peresenting mobil wirless technology acceptance in fuzzy approach in active organization in information technology sector.
- ارائه مدل پیاده سازی مدیریت دانش با رویکرد فازی در صنعت فناوری اطلاعات
- قدرت اجتماعی برند: رویکردی نو به عوامل قدرت در کانال استادان و دانشجویان دانشگاه الزهرا
- ارزیابی تاثیر مدیریت دانش از طریق مدیریت دانش اکتساب شده از مشتریان و ارتقاء تاثیر برند: بررسی بانک تجارت
- نظریه پردازی داده بنیاد ورویکرد پارادایم رابطه گرایی در طراحی ارزش ویژه برند
- رفاه ذهنی: تاثیر کیفیت تجربه ارتباطی مشتری و اعتماد به برند
- واقعیت مجازی در گردشگری: تصمیم به سفر بر اساس نظریه انگیزه درونی و بیرونی
- تاثیر هم آفرینی ارزش با نقش واسطه ای قصد بازدید دوباره گردشگران بر گردشگری خلاق
- تاثیر دانش و آگاهی برند بر هم آفرینی ارزش و تبلیغات کلامی
مقالات ارائه شده در کنفرانسهای علمی
- بررسی کارایی شاخص های تکنیکال در پیش بینی جهت حرکت شاخص قیمت سهام با استفاده از تکنیک های داده کاوری مطالعات مورد بورس اوراق بهادار تهران
-Identification and Ranking of Knowledge Requirements of Designing Knowledge base in Tourism Industry
- تعیین زیر ساخت های سازمانی در پیاده سازی مدیریت دانش در راستای ایجاد استراتژی های سازمانی
- بهبود خدمات الکترونیک با رتبه بندی کارکنان فناوری اطلاعات در این سازمان ها بررسی نقش منابع انسانی و رابطه ای فن اوری اطلاعات بر چابکی فرایندهای سازمانی
- فرهنگ و رفتار شهروندی: تأمین منافع عمومی در حاکمیت خوب شرکتی
- ارائه مدلی در مدیریت جهادی
- بنیادهای کاربردی ارتقاء دانش در سازمان های حوزه فناوری اطلاعات
- بررسی سطح بلوغ مدیریت دانش در شرکت مدیریت نیروی برق دماوند و مگفا
- ارائه مدل پذیرش تکنولوژی در شرکت های فعال در حوزه فناوری اطلاعات
- پژوهشی در نقش اشتراک دانش بر بهبود تصمیم گیری سازمانی
- تأثير انتقال سرمايه هاي فكري و شبكه سازي در مديريت دانش
- A Model of Intention to Use Mobile Wireless Technology With Fuzzy Approach
- سیستم فازی تخمین تغییرات قیمت کالا در یک برند تجاری
بررسی تأثیر رسانههای اجتماعی بر نوآوری سازمانی-
- مطالعه و بررسی عوامل مؤثر بر حفظ و ایجاد حریمخصوصی در محیط رایانشابری از دیدگاه رفتارسازمانی
- بررسی رابطه بین مدیریت فرآیندهای کسب و کار و شاخص های فرهنگ سازمانی رابینز
- تأثیر فرهنگ سازمانی بر ارتباط بین کاربرد سیستم برنامه ریزی منابع سازمانی و منفعت آن
- بررسی رابطه هوش سازمانی با میزان استفاده از فناوری اطلاعات در شرکت بیمه ایران
مطالعه و بررسی تأثیر نقش چابکی فناوری اطلاعات و معماری سازمانی بر حاکمیت شرکتی –
- بررسی تأثیر رسانه های اجتماعی بر نوآوری سازمانی
- تأثیر عملکرد تیمی بر موفقیت مدیریت پروژه های فناوری اطلاعات
- مطالعه و بررسی عوامل مؤثر بر عملکرد سیستم های اطلاعاتی
- تأثیر پیاده سازی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد سازمان و رضایت مشتری
- مطالعه و بررسی عوامل موثر بر حفظ حریم خصوصی در محیط رایانش ابری از دیدگاه رفتار سازمانی
- بررسی عوامل تاثیر گذار بر اشتراک دانش در سازمان های مجازی
- Evaluation of E-Government acceptance
- Model in the stock exchange
- طراحی مدل بلوغ دولت الکترونیک برای خدمات پایدار در صنعن بیمه
- تاثیر تفکر سیستمی و فناوری اطلاعات بر چابکی زنجیره تامین
طرحهای پژوهشی
اختراع/اکتشاف/اثربدیع و ارزنده هنری
افتخارات/جوایز
کتب تألیف/ترجمه شده
- مدیریت دانش، فرایند و زیر ساخت، اثر بخشی و بلوغ
- سیستم های اطلاعاتی مدیریت منابع انسانی
- مدیریت دانش، مدل ها و ابزارهای کاربردی
سایر پژوهش ها