|
قریشی خوراسگانی، م. س، لشگری، م(1401).مطالعه تحلیلی - توصیفی پژوهش های حیطه مدیریت مدرسه محور با تاکید بر مفهوم آن در آموزش و پرورش، فصلنامه مدیریت و برنامه ریزی در نظام های آموزشی، 15(1)، ... |
قریشی خوراسگانی، م س(1401). تجربه زیسته دانشجویان از یادگیری سیار در بحران کووید 19؛ بررسی پدیدارشناسی چالشها، فصلنامه فناوری آموزش، 16 (2)، |
قریشی خوراسگانی، م. س، نظرزاده، م و حیدری، م (1401). واکاوی دلایل و پیامدهای ناشی ازسکوت دانشجویان درکلاس درس، فصلنامه اندیشه های نوین تربیتی، 18(1)، |
قریشی خوراسگانی، م. س، جنوی، ا و نظرزاده زارع، م (1400). تبیین پدیده فرم گرایی علمی در نظام دانشگاهی ایران؛ عوامل و راهکارها، فصلنامه سیاست علم و فناوری، 14(2)، 66-51. |
قریشی خوراسگانی، م. س، نظرزاده، م (1400). نگاهی به چالشهای رهبران مرزگستر دانشگاهی، فصلنامه آموزش عالی ایران، 13(2)، 95-72. |
اصلاحی، م؛ احمدی، پ،قریشی خوراسگانی، م. س(1400). شناسایی عوامل تسهیل کننده برنامه درسی محیط کار؛ سنتزپژوهی کیفی، فصلنامه پژوهش های برنامه درسی، 11(2)، 243-224. |
نظرزاده، م،قریشی خوراسگانی، م. س،نورالهی، س(1400). پژوهش میان رشته ای حلقه مفقوده ای در پژوهش های اعضای هیئت علمی: دلایل و راهکارها، فصلنامه اندیشه های نوین تربیتی، 17(4)، 64-35. |
قریشی خوراسگانی، م. س و نظرزاده، م (1400). واکاوی چالش های نظام آموزش الکترونیکی در آموزش عالی؛ تجارب دانشجویان و اعضای هیئت علمی در بحران کووید 19، فصلنامه مدیریت دانشگاهی، 1(1)، 20-1. |
قریشی خوراسگانی، م. س و کریمی مهرآبادی، م. ص (1400). سواد اطلاعاتی مبتنی بر مووک در اعضای هیات علمی: (مطالعه موردی؛ دانشگاه الزهرا(س))، فصلنامه فناوری آموزش، 15 (3)، 502-491. |
قریشی خوراسگانی، م. س، احمدی، پ و صمدی، پ (1400).واکاوی برنامههای درسی تجربهشده نظام آموزشعالی مهارتمحور؛ از منظر دانشجویان، فصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی، 9 (17)، 282-247. |
قریشی خوراسگانی، م. س، زارع، م و بهرامی، ب (1400). بررسی وضعیت عدالت آموزشی در مدارس دولتی شهر تهران، فصلنامه مدیریت مدرسه، 9(1)، 288-262. |
قریشی خوراسگانی، م. س(1399). اعتبارسنجی مولفههای دانشگاه مبتنی بر اقتصادمقاومتی، فصلنامه اندیشههای نوین تربیتی ،(2) 16 ،147 - 172 |
قریشی خوراسگانی، م. س(1398). نگاه به دانشگاه از منظر کارآفرینی، فصلنامه سیاست علم و فناوری،11 (1)، 2-1. |
قریشی خوراسگانی، م. س؛ یمنی دوزی سرخابی، م؛ ذاکرصالحی، غ و مهران، گ (1398). بررسی آسیبهای کارکردی پردیسهای خودگردان، مجله علوم تربیتی شهید چمران اهواز، 6 (1)، 216-197. |
قریشی خوراسگانی، م. س؛ محسنی، ه. س؛ صباغ زاده، ف (1398).پیامدهای بی توجهی به تبدیل دانشگاه ها به دانشگاه کارآفرین، فصلنامه سیاست علم و فناوری، 12 (1)، 64-51. |
قریشی خوراسگانی، م. س؛ یمنی دوزی سرخابی، م؛ ذاکرصالحی، غ و مهران، گ (1397). آسیبشناسی محیطی پردیسهای خودگردان و پیامدهای ناشی از آن، فصلنامه اندیشه های نوین تربیتی، 14 (4)، 192-165. |
قریشی خوراسگانی، م س؛ یمنی دوزی سرخابی، م؛ ذاکرصالحی، غ و مهران، گ (1397). آسیبشناسی ساختاری پردیسهای خودگردان دانشگاههای دولتی شهر تهران، فصلنامه مدیریت و برنامهریزی در نظام آموزشی، 11 (1)، 58-31.
|
قریشی خوراسگانی، م. س؛ یمنی دوزی سرخابی، م؛ ذاکرصالحی، غ و مهران، گ(1396). تحلیل محتوای مقالات حوزه خصوصیسازی آموزشعالی ایران مجلات علمی کشور (1395-1370)، فصلنامه سیاست علم و فناوری، 9 (3)، 95-61.
|
قریشی خوراسگانی، م س(1396). ناکارآمدی سیاستگذاری خصوصیسازی آموزش عالی، فصلنامه سیاست علم و فناوری، 9 (3)، 1-1.
|
قریشی خوراسگانی، م. س؛ یمنی دوزی سرخابی، م؛ ذاکرصالحی، غ و مهران، گ (1395). تحلیلی بر مطالعات انجامشده در زمینه خصوصیسازی آموزش عالی (خارج از کشور)، فصلنامه سیاست علم و فناوری، 8 (1)، 92-77.
|