الهه ستوده نما ، عضو هیات علمی دانشگاه الزهرا 


 

 

 

Elaheh Sotoudehnama


 


A. Published / under- publish articles

 

Sotoudehnama, E. & Azimfar, F. ( 2011). The effect of presence versus absence of reading task and the difficulty level on reading strategies use. Porta Linguarum, , 16, 105-121

 

Sotoudehnama, E. & Asadaian, M. (2011). Effect of gender-oriented content familiarity and test type on reading comprehension.  Journal of Teaching Language Studies, 3 (2), 155-178

 

Sotoudehnama, E, & Ramezanzadeh, A. ( 2011). The effect of oral dialogue journal on Iranian EFL learners’ communicative competence. Journal of English Language Teaching and Learning. , 53 (222), 161-182

 

ستوده نما، ا.، تقی پور،ف. (1389). ارتباط ميان انگيزه، آکاهی فراشناختی از راهبردهاو مهارت شنيداری زبان آموزان ايرانی. زبان پژوهی( مجله علمی – پژوهشی دانشگاه الزهرا). سال اول، شماره دوم، صص 25-52.

 

Sotoudehnama, E. & Heidari, M. ( 2011). Iranians’ belief about language learning: The role of sex and language proficiency. Iranian Journal of Applied Language Studies, 3(1), 195-217

 

Sotoudehnama, E, & Moini, F. ( 2013). The effect of topic bias on the writing proficiency of extrovert/ introvert EFL learners. Journal of English Language Teaching and Learning. , 11, 145-170.

 

Sotoudehnama, E. & Solgi, F. ( 2013). Nonverbal messages and intercultural communication. Iranian Journal of Applied Language Studies, 5(1), 171-189

 

Sotoudehnama, E., Marandi, S. & Mehran, P. ( 2012). A quantitative study of Iranian EFL teachers’ beliefs about teaching/ learning culture: A case study. Journal of Teaching English Language and Literature Society of Iran, 6(1), 1-37

 

Sotoudehnama, E. & Farahanynia, M. (2014). The effect of cognitive task complexity on Iranian  EFL learners’ writing  linguistic performance across proficiency levels.  Journal of Teaching Language Studies, 6 (2), 107-128

 

ستوده نما، ا.، حسینی اطاقسرایی، س. (1393) رابطه بین منبع کنترل ، اضطراب امتحان و جنسیت با عملکرد شنیداری دانشجویان ایرانی زبان انگلیسی . مجله زبان پژوهی( مجله علمی – پژوهشی دانشگاه الزهرا). سال ششم،شماره 12، صص57-74.

 

Sotoudehnama, E. & Molavi, M. (2014). The Effects of Teachers’ Written Comment Types and Iranian EFL Learners’ Attitudes. The Journal of Asia TEFL, 11 (4), 21-5

 

Sotoudehnama, E, & Maleki Jebelli, F. ( 2014). Massed/Distributed Sentence Writing: Post Tasks of Noticing Activity. Journal of English Language Teaching and Learning , 14, 75-9

 

 

ستوده نما، ا.،مرسلی،ن. (1394) تأثیرآموزش واژه ازطریق گروه واژه های متضاد وفاقد ارتباط معنایی بریادگیری فراگیران زبان انگلیسی با لحاظ کردن سطح مهارت زبانی و جنسیت. مجلهجستار های زبانی( مجله علمی – پژوهشی دانشگاه تربیت مدرس). شماره 22، صص131-151.

 

 

Sotoudehnama, E. & Soliemanifard, F. ( 2013). The Effect of Teaching Vocabulary through Synonymous, Semantically Unrelated, and Hyponym Sets on EFL Learners’ Retention.   Issues in Language Teaching (ILT), 2(2), 27-56

 

 

Sotoudehnama, E., Marandi, S., & Nami, F. ( 2015). CALL teacher professional growth through lesson study practice: an investigation into EFL teachers’ perceptions. Computer Assisted Language Learning, 1-25

 

ستوده نما، ا.، مرندی، س . و مهران ،پ.(2015). دید گاه های زبان آموزان در مورد مفهوم فرهنگ و باز تاب آن در آموزش زبان انگلیسی . مجله زبان پژوهی( مجله علمی – پژوهشی دانشگاه الزهرا).شماره 17،صص 143-174.

 

 

 

Sotoudehnama, E. & Pilehvari, A. (2016). The Impact of Peer Review on EFL Reviewers' Writing Proficiency. Porta Linguarum

 

 

Sotoudehnama, E., Marandi, S. & Eftekhari, M. (2016). Computer-Aided Argument Mapping in an EFL Setting: Does Technology Precede Traditional Paper and Pencil Approach in Developing Critical Thinking?  ETR & D-Educational Technology Research and Development, 64(1)

 

 

Sotoudehnama, E. & Fathali, S. (2015).The Impact of Guided Writing Practice on the Speaking Proficiency and Attitude of EFL Elementary Learners. The Journal of Teaching Language Skills (JTLS), 7 (1), 1-25

 

Sotoudehnama, E. & Fakhari, S. (2016). The Impact of MA TEFL Curriculum on Student Teachers’ Self-Efficacy. Journal of English Language Teaching and Learning, 17, 115-146

 

Sotoudehnama, E. & Hashamdar, M. (2016). Oral Presentation vs Free Discussion: Iranian Intermediate EFL Learners’ Speaking Proficiency and Perception. Applied Research on English Language, 5(2), 211-236

 

 

Sotoudehnama, E., Pakzadian, S. & Iravani, H. (2016). University students’ Demotives for Studying in General and Learning English. Iranian Journal of Applied Language Studies 8 (1), 53-90

 

 

Sotoudehnama, E. & Morshedian, M. (2016). Training EFL Learners in Self-Regulation of Reading: Implementing an SRL Model. Reading &Writing Quarterly. DOI: 10.1080/10573569.2016.1213147

 

 

Sotoudehnama, E., Hemmati, F., Soleimani, H. & Morshedian, M. (2016).The Impact of Guided Writing Practice on the Speaking Proficiency and Attitude of EFL Elementary Learners. The Journal of Teaching Language Skills (JTLS), 32(2), 99-122.

 

ستوده نما، ا.، سلگی،ف. یادگیری واژگان زبان دوم: ریشه شناسی یا لغات مترادف؟مجله زبان پژوهی( مجله علمی – پژوهشی دانشگاه الزهرا). مجله زبان پژوهی( مجله علمی – پژوهشی دانشگاه الزهرا).شماره 23،صص 105-120.

 

 

Sotoudehnam, E.  ( 2007). Iranian and American/ English Cultural Differences. Quarterly Journal of  Language and Literature, 32

 

Sotoudehnam, E.  ( 2001). On the relationship among motivation, orientation, and the English language proficiency. Quarterly Journal of  Language and Literature, 14 (3)

 

Sotoudehnama, E. & Dehghan, H.  ( 2013). The Effect of CALL Software on Iranian EFL Learners’ Reading Comprehension.  Iranian Journal of Language Issues,1 (1), 37-55

 

Sotoudehnama, E. & Maleki Jebelli, F.  ( 2015). The Effect of Massed/Distributed Sentence Writing on Perception of EFL Learners: A Qualitative Study. Iranian EFL Journal,11 (3), 80-93

 

Sotoudehnama, E. & Kolbadinejad, N.  ( 2016). ELT in State and Payam-e-Noor Universities: Language Learners’ and Instructors’ Perspectives on Speaking. Iranian EFL Journal,12 (2), 33-57

 

B. Books written and translated

 

 

Sotoudehanma, E., Ahmady, R. . & Agha mohamad Shirazi, Z. ( 1996- 2013)The first and the 12th edition. Economics 3. Samt Publication, Tehran, Iran

 

Sotoudehnama, E. & Hesabi Dehboneh, M. ( 2012). A Handbook of  Mastering Principles of Lanuage Learning and Teaching: 1500 tests. Rahnama Publication. Tehran, Iran

 

Sotoudehnama, E. & Haghbin, F. ( 2011  ). درآمدی بر مطالعات ترجمه: نظریه­ها و کاربردها. Translation of  “Introducing Translation Studies: Theories and Applications”  by Jeremy Munday.  Elm Publication, Tehran, Iran

 

Sotoudehnama, E. & Haghbin, F. ( 2011). نظریه­های زبان با نگاهی به سواد انتقادی و آموزش زبان. Translation of “ Theories of Language” by Joan Phillip.  Bogh’eh Publication, Tehran, Iran

 

Sotoudehanma, E. & Ahmady, M.R., ( 2017). English for the students of Economics. Samt Publication, Tehran, Iran

 

 

 

 

 

C. Presented in Conferences

 

Sotoudehnama, E. & Mostakhdemi,  S. ( 2008  ). The Relationship between implicit or explicit conjunction and essay writing of Iranian EFL students. Paper presented at “The Fourth Conference on Issues in English Language Teaching in Iran ( IELTI 4)”, Tehran University.

 

 

Sotoudehnama, E.& Heidari, M. (2010 ). Relationship between language proficiency level, sex and learners’ beliefs. Paper presented at “The 8th International Conference of Teaching Language and Literature Society of Iran ( TELLSI 8)”, Alzahra University

 

Sotoudehnama, E.&  Dehghan, H. (2010 ). The Effect of CALL on EFL Learners’ Reading Comprehension and Attitude. Paper presented at “The 8th International Conference of Teaching Language and Literature Society of Iran ( TELLSI 8)”, Alzahra University

 

Sotoudehnama, E. ( 2004). Dialogue of Civilizations: The IUM ‘s Attitiudes toward America/ England as L2 Community. Paper presented at “The First Conference on Issues in English Language Teaching in Iran ( IELTI 1)”, Tehran University

 

 

 

Sotoudehnama, E.&  Maleki Jebelli, F. (2013 ). Massed/ Distributed sentence writing: Post task of noticing activity. Paper presented at “The 11th International Conference of Teaching Language and Literature Society of Iran ( TELLSI 11)”, Tehran  Institute of Higher Education,  Mashhad, Iran

 

 

Sotoudehnama, E.&  Maleki Jebelli, F. (2013 ). The Effect of Massed/Distributed Sentence Writing on Perception of EFL Learners: A Qualitative Study. Paper presented atIssues in Language Teaching in Iran (IELTI-7)”, Tehran University, Tehran, Iran

 

 

Sotoudehnama, E.&  Ghorbanzadeh, Z. (2015 ). The effects of cooperative versus non-cooperative activities on EFL students’motivation and proficiency in Afghanistan. Paper presented at “The First National Postgraduate Conference on Applied Linguistics”, Alzahra University, Tehran, Iran

 

 

Sotoudehnama, E.&  Kolbadinejad, N. (2015). The effect of different educatioinal systems on language learners’ communicative competence and autonomy. Paper presented at “The First National Postgraduate Conference on Applied Linguistics”, Alzahra University,Tehran, Iran

 

 

 

 

 

 

 

 

:Dissertations and theses supervised and advised

 

 

سوابق پژوهشی:

الف: راهنمایی پايان­نامه:

ردیف

نام پایان نامه

نام دانشجو

تاریخ دفاع

1

نقش حروف ربط چه به صورت تلويح و چه بصورت صريح در توانايي نوشتاري زبان آموزان ايراني

سميه مستخدمي

29/6/85

2

بررسي تأثير وجود يا عدم وجود فعاليت خواندن و سطح دشواري فعاليت خواندن بر استفاده از راهبردهاي خواندن توسط فراگيران ايراني زبان انگليسي

فرشته عظيم­فر

7/7/86

3

بررسي رابطه بين­انگيزه، آگاهي استراتژيهاي فراشناختي مهارت شنيداري و مهارت شنيداري زبان آموزان ايراني زبان انگليسي

فاطمه تقي­پور

7/7/86

4

تأثير روزانه نويسي گفتگويي شفاهي توانش ارتباطي فراگيران زبان انگليسي ايراني

اكرم رمضان­زاده

23/10/87

5

ارتباط منبع كنترل، اضطراب و جنسيت با عملكرد شينداري دانشجويان ايراني زبان انگليسي

سميه حسيني اطاقسرايي

1/7/88

6

رابطه سطح مهارت زباني و جنسيت با باورهاي زبان آموزان در مورد يادگيري زبان

 

مريم حيدري

6/7/88

7

 

اثر استفاده از نرم افزار خواندن بر درک مطلب تافل و نگرش زبان آموزان ايراني

حميده دهقان

8/7/88

8

رابطه میان نوع فعالیت و راهبردهای ارتباط محاوره ای در میان انگلیسی آموزان ایرانی

بی آینا شامیریان

6/7/88

9

تأثير آموزش انتقادی همراه با اینترنت بر انگیزه و خواندن انتقادی فراگیران

ثریا نوروزی

18/12/88

10

نقش جنسیت و آشنایی با موضوع در درک مطلب خواندن فراگیران ایرانی زبان انگلیسی

مرجان اسدیان

13/7/88

11

تأثير جانبدارانه بر مهارت نگارشي زبان آموزان ايراني برون­گرا / درون گراي زبان انگليسي به عنوان زبان خارجي در سطح بالا/ پائين مهارت نگارشي

فاطمه معيني

21/12/89

12

بررسي رابطه استقلال، خلاقيت و مهارت زباني سپاري فراگيران زبان انگليسي به عنوان زبان خارجي

فیروزه باغبان شميراني

6/7/90

13

تأثير پيچيدگي ذهني فعاليت بر عملكرد زباني نوشتاري زبان آموزان ايراني زبان انگليسي به عنوان زبان خارجي به لحاظ سطح مهارت نوشتاري

مهسا فراهاني نيا

9/7/90

14

تأثير آموزش وازه از طريق گروه وازگان متضاد و فاقد ارتباط معنايي بر يادگيري فراگيران ايراني زبان انگليسي به عنوان زبان خارجي با لحاظ کردن سطح مهارت زباني و جنسيت

ناهید مرسلی

9/12/90

15

تأثير تصحيح همکلاسي بر مهارت نوشتاري خود مصحص ايراني زبان انگليسي

افسانه پیله وری

13/12/90

16

مطالعه کيفي ارتباط غير کلامي معلم و کيفيت زبان آموزي فراگيرندگان ايراني

آزاده حاجی کریم

16/12/90

17

تأثير تدريس وا‍ژه ها از طريق گروه واژه هاي مترادف ، فاقد ارتباط معنايي، و داراي شمول معنايي بر بياد سپاري فراگيران ايراني زبان انگليسي به عنوان زبان خارجي

فايزه سلیمانی فرد

9/7/90

18

تأثير آموزش واژگان از طریق ریشه شناسی و ارائه لغات مترادف بر یادگیری دانش واژگانی دانشجویان ایرانی

فرزانه سلگی

23/12/91

19

بررسی کیفی عقاید مدرسین زبان انگلیسی ایرانی درباره تدریس و یادگیری فرهنگ

پریسا مهران

27/6/91

20

میزان و دلایل استفاده ی مدرسان از زبان اول در کلاس های آموزش زبان خارجی در ایران

 

نوروزی زاده

10/7/92

21

اثر انواع یادداشت های اصلاحی معلمان بر ترجیحات و باز نگری دانشجویان ایرانی زبان انگلیسی در دیدگاه نگارش محور

مریم مولوی

29/11/92

22

تأثير جمله نویسی متراکم/پراکنده به عنوان تکالیف پس توجه دهنده بر دانش تولیدی واژگانی فراگیران انگلیسی به عنوان زبان خارجی در ایران

فتانه ملکی جبلی

20/12/92

23

بررسی تاثیر تمرین مهارت نوشتاری به صورت کنترل شده بر روی مهارت شفاهی دانش آموزان زبان انگلیسی

سمیه فتحعلی

29/6/93

24

ارائه شفاهی در مقابل بحث آزاد:مهارت گفتاری و درک زبان آموزان انگلیسی

مریم حشمدار

23/12/93

25

تاثیر کلاسهای ارشد آموزش زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجه بر کار آمدی مدرسان آینده در ایران

فخاری

23/12/93

26

تاثیر سیستمهای آموزشی متفاوت ( دانشگاه دولتی در مقابل پیام نور) بر توانش کلامی و استقلال دانش آموزان زبان انگلیسی

کلبادی

11/12/93

27

تاثیر فعالیت های گروهی و فردی بر انگیزه و مهارت زبان انگلیسی زبان آموزان افغانستان

قربان زاده

8/10/93

28

تاثیر انواع مختلف فعالیت (تبادل اطلاعات، تبادل استدلال، و تبادل عقیده) بر استراتژیهای یادگیری زبان و تفکر نقادانه زبان آموزان ایرانی در سطح متوسط زبان انگلیسی

فریزاد فر

94/6/23

29

تاثیر پیچیدگی ذهنی فعالیت بر عملکرد نوشتاری زبان آموزان ایرانی انگلیسی به عنوان زبان خارجی

نسرین

ثنا جو

94/8/25

30

تاثیر استفاده از نمودار استدلالی بر مهارتهای تفکر انتقادی، به یاد آوردن و درک مطلب فرا گیران ایرانی زبان انگلیسی

مریم افتخاری

(دکتری)

17/12/94

31

هویت محقق در مجلات زبانشناسی کاربردی از طریق تحلیل گفتمان انتقادی

سپیده رحیم پور

(دکتری)مشترک

19/8/94

32

بررسی تاثیر استفاده از فن آوری، تفکر، و تعامل بر دانش یادگیری آموزگاران زبان انگلیسی: ارائه ی مدل CALLPK

 

فاطمه نامی

(دکتری)مشترک

22/2/94

33

ارتباط بین هوش معنوی، هوش های چند گانه و استراتژی های آموزش زبان انگلیسی: مطالعه موردی در اهداف یادگیری زبان

زهره بابا زاده

15/6/95

34

تاثیر ارزیابی مستمر بر خود تنظیمی و تفکر انتقادی زبان آموزان انگلیسی

فاطمه جعفری

/11/9512

35

انگیزه ی یادگیری زبان دانشجویان رشته های غیر زبان انگلیسی ایرانی: تدوین یک الگو

 

سارا سادات پاکزادیان

(دکتری)

18/2/96

36

خواندن محدود

زهرا اسدی زرمهری

20/9/96

 

 

 

 

 

پایان نامه های در حال انجام:

 

ردیف

پایان نامه

نام دانشجو

تاریخ دفاع

1

خود ارزیابی اساتید آموزش زبان انگلیسی در مقابل ارزیابی دانشجویانشان از خود کار آمدی آموزشی: بررسی نظرات اساتید دانشگاه ایران

حکیمه پور جمال

 

2

آموزش زبان انگلیسی به دانش آموزان نا رسا خوان ایرانی: مطا لعه موردی

محمد زاده

 

3

 

ژورنالنویسی سنتی و بلاگ نویسی : صحت، روانی و پیچیدگی در گفتار و نوشتار زبان آموزان انگلیسی

تیمور نژاد

 

4

آموزش به کمک فناوری

لطیفی

 

5

تاثیر محدود خواندن بر یادگیری واژگان فراوانی متوسط در میان زبان آموزان ایرانی

اسدی

 

6

تاثیر یادگیری کاربرد شناسی بینا زبان از طریق پادکست و وادکست بر انگیزه کاربرد شناسی و یاد گیری کاربرد شناسی فراگیران سطح متوسط انگلیسی به عنوان زبان بیگانه

بوجاری

 

7

تاثیر اولین برخورد مدرس زبان انگلیسی بر فرا گیران زبان: ویزگی ها ، اجزا و عدم/ ادامه

قاضی مرادی

 

8

نقش تصحیح در گفتگوی فردی و اجتماعی بر صحت، روانی و پیچیدگی کلام و خود تنظیمی

قیصری

 

 

ب: مشاوره پايان­نامه

ردیف

نام پایان نامه

نام دانشجو

تاریخ دفاع

1

تأثير متون زبان اصلي برانگيزه زبان آموزان ايراني (با تأكيد بر زبان آموزان پايه سوم دبيرستان)

خديجه كريمي

29/6/83

2

تأثير متون عمومي و تخصصي و آموزش آگاهانه استراتژيها بر درك مطلب زبان آموزان

فاطمه مددي

8/12/84

3

تأثير تصاویر تفسیری چند رسانه ای بر یاد گیری واژگان دانش آموزان خارجی

مائده صالحی فر

28/6/85

4

بررسی آگاهی فرا شناختی زبان آموزان ایرانی از راهبرد های خواندن متون اینترنتی

شبنم مختار نیا

16/12/85

5

تأثير نقشه مفهومی بر موفقیت در خواندن و خود تنظیمی زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی

اعظم پور محمدی

23/12/85

6

بررسی چگونگی آشکار سازی فرهنگ پزشکی طی رویدادهای زبان آموزی متغیر انگلیسی در اجتماعات کلاسی زبان تخصصی (2) و حضور در بخشهای بیمارستانی توسط دانشجویان پزشکی

معصومه شعبان زاده گلسفیدی

20/12/86

7

بررسي حس كارايي معلم و آگاهي معلمين از آموزش نقادانه در آموزش زبان انگليسي

مهسا ايزدي نيا

15/4/87

8

تأثير درسهاي اينترنتي خواندن بر درك مطلب، انگيزه و استقلال در يادگيري زبان آموزان خارجي

 

پري ناز امامي كيا

19/12/88

 

9

بررسی ارتباط ميان هوش عاطفي و فنون يادگيري زبان

فاطمه مرادي

12/7/88

10

ارزیابی ابعاد واژه های فراگیران انگلیسی به عنوان زبان خارجی در سطوح مختلف مهارت خواندن

فروغ بابا ملکی

16/12/88

11

مطالعه نقاد قوم شناسانه بدون ارزیابی یادگیری زبان از طریق فعالیتهای تولید علم و سلامت حضور

فهیمه سادات کمالی

27/8/88

12

مطالعه ی تصاویر ذهنی معلمان EFL از کلاسهای زبان انگلیسی: تجزیه و تحلیل استعارات

سعیده سادات هاشمی

23/10/88

13

تأثير ارتباط کامپیوتری غیر همزمان بر روی نگارش زبان آموزان ایرانی

سمیرا عبدالحسینی روزبهانی

13/7/88

14

احتمال انتقال آگاهی فرازبان شناختی زبان دوم بر روی عملکرد نوشتاری زبان اول زبان آموزان ایرانی: فواید دوزبانگی

سمانه عابدی

8/7/88

15

تأثير فعاليتهاي آگاهي برانگيزنده در خواندن گسترده بر صحت نگارش فراگيران

پروين محيطيان

5/10/89

 

16

تأثير خواندن،گوش دادن و خوانده توأمان و گوش دادن در یادگیری ضمنی واژگان در زبان آموزان ایرانی انگلیسی به عنوان زبان خارجی

گیتی مرتضوی سرمد

2/12/90

17

کارایی کاربرد پیامک به عنوان ابزار آموزشی برای پشتیبانی از یادگیری ترکیبات هم آیی توسط زبان آموزان ایرانی

نسیم موحدی فر

23/12/91

18

بررسی نیازهای زبانی دانشجویان رشته مدیریت بازرگانی و اقتصاد

سیدی

21/12/91

19

تأثير تفکر نقادانه زبان آموزان ایرانی بر عملکرد آنها در نگارش تلفیقی

سارا ابوالمعصومی

26/12/91

20

مقایسه تأثير تمرین های آگاهی دهنده در مقابل تمرین های اضافه بر روی مهارت گرامری زبان آموزان ایرانی

نوری

26/12/91

21

سواد رسانه در شکل گیری فراگیری زبان انگلیسی

ماری ویرجینیا ری احمدی

(دکتری)

24/12/92

22

چالشها و دستاوردهای دوره ی آنلاین تربیت معلم با هدف آموزش زبان به کمک فناوری

فاطمه هدایتی

(دکتری)

 

30/6/92

23

تأثيرپیامک بر یادگیری گرامر زبان آموزان ایرانی

مونا حجازی موغاری

25/12/92

24

بررسی امپریالیسم زبانی از منظر زبان آموزان و متخصصین ایرانی آموزش زبان انگلیسی

 

رضوان شریعتی

19/12/93

25

تاثیر آموزش تفکر خلاق بر توانایی نوشتاری دانشجویان زبان انگلیسی: بررسی پیچیدگیهای لغوی و نحوی با محدودیت زمانی و بدون محدودیت زمانی

 

لیلا صیدی نژاد

19/12/93

26

مطالعه تطبیقی میان تک زبانه ها و دو زبانه ها در بکار گیری راهبردهای یادگیری لغت در بافت خارجی

 

آسیه ورمزیار

20/12/93

27

بررسی ارتباط میان هوش هیجانی و فرا نقش تجربی از منظر هلیدی

 

سیده ریحانه حسینی

9/12/93

28

مقایسه تاثیرات بازخوردفرا زبانی و باز خورد غیر مستقیم در آموزش نگارش از طریق گوگل درایو در مقابل آموزش رو در رو بر عملکرد نوشتاری و اضطراب نوشتاری زبان آموزان ایرانی

 

سید رضایی

 

93/10/22

29

انتخاب زبانی زبان آموزان آذری زبان ایرانی در کد گردانی،بررسی تاثیر جنسیت زبان آموزان

الناز نیرومندی

13/7/94

30

تاثیر روش خواندن مبسوط بر درستی گرامر و سطح اضطراب نوشتن زبان خارجی میان زبان آموزان ایرانی

 

نظری

17/12/94

31

راز لحظه های سکوت: دلایل پنهان سکوت دانشجویان ارشد آموزش زبان انگلیسی در یکی از دانشگاه های ایران

 

نگار صلصالی

18/12/94

32

هوش عاطفی: خواندن داستان های انگلیسی با موضوعات مثبت و منفی و بیاد سپاری آنها

 

سما نه زارع

29/6/96

33

فعالسازی آگاهی فراشناختی زبان آموزان ایرانی در کلاس مهارت- های شفاهی

زهرا شفیعی نژاد

28/6/96