ورود
صفحه نخست
سوابق آموزشی
سوابق پژوهشی
مقالات ارائه شده در کنفرانسها
مقالات چاپ شده در ژورنالها
کتابها
عضویت در مجامع علمی
حضور در کنفرانسها
سوابق اجرایی
برنامه و منابع درسی
سیستمهای اطلاعات مدیریت پیشرفته
برنامهریزی منابع سازمان (ERP)
مدیریت زنجیره تامین (SCM)
مدیریت فرایندهای کسبوکار (BPM)
دادهکاوی و هوشمندی کسبوکار
کسبوکار/تجارت الکترونیکی
مبانی و زیرساخت فناوری اطلاعات
سیستمهای سازمانی
دکتر ندا عبدالوند
،
عضو هیات علمی دانشگاه الزهرا
English
مقالات چاپ شده در مجلات داخلی
الهام وحیدی نیا، معصومه حسین زاده، خدادادحسینی، ندا عبدالوند.
(1399)
.
"
تبيين الگوي همكاري رقابتي براي ورود به بازار در صنعت فناوري اطلاعات و ارتباطات
". کاوشهای بازرگانی. 12 (24)، 511-538.
رویا روزبهانی، رضا افهمی، و ندا عبدالوند (1400).
"رابطه جنبه هاي بصري و ادراك زيبايي شناسانه صفحات وب مطالعه موردي: پايگاه وب روزنامه هاي ايران سال 98
". 18(95)، 101-114.
فاطمه سجادیان، میراحمد امیرشاهی، ندا عبدالوند، بهمن حاجی پور (1400). "
ارزيابي شركتهاي نوآفرين مبتني بر استراتژي رفتاري با استفاده از نظرية چشمداشت
"، پژوهشهای نوین در تصمیمگیری. 6 (2)، 72-95.
الهام وحیدی نیا، معصومه حسین زاده، خدادادحسینی، ندا عبدالوند.
(1399)
. "
طراحی و تبیین پیامدهای همکاری رقابتی برای ورود به بازار در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات
". مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند.
پذیرفته شده
الهام وحیدی نیا، معصومه حسین زاده، خدادادحسینی، ندا عبدالوند.
(1398)
.
"شناسايي و مفهوم پردازي محرك هاي همكاري رقابتي براي ورود به بازار در صنعت فناوري اطلاعات و ارتباطات ايران با رويكرد نظريه داده بنياد چندگانه"
. مطالعات مدیریت راهبردی، 10 (40)، 1-20.
(
فایل
)
عارفه بردبار، ندا عبدالوند، نسیم غنبرطهرانی، و سعیده رجایی هرندی.
(1398)
.
"ارائه مدل كسب وكار تجارت اجتماعي براي صنعت گردشگري در ايران"،
مدیریت بازرگانی، 11 (4)، 895-918.
(
فایل
)
مژگان مرعشی و ندا عبدالوند.
(1397)
.
"
ارائه یک مدل برای حاکمیت انتقال فناوری رایانشابری
"، رشد فناوری، 14 (55)، 54-62.
(
فایل
)
شهرزاد جلالی، ندا عبدالوند و سعیده رجایی هرندی.
(1397)
.
"
تحلیل رفتار مشتری با استفاده از کاوش کاربری وب
"، تحقیقات بازاریابی نوین، 8 (2)، 93-110.
(
فایل
)
عطیه قلمی، ندا عبدالوند و سعیده رجائی هرندی.
(1397)
. "
رتبه بندی عوامل موثر بر توسعه پایدار با رویکرد به کارگیری سیستم های اطلاعاتی
"
،
پژوهشهای مدیریت در ایران،
22 (1)، 187-217.
(
فایل
)
سید علی حسینی، ندا عبدالوند و الهام حسنی آذر.
(1397)
. "
بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش XBRL در شرکت ملی نفت ایران و شرکتهای تابعه آن
"
،
دانش حسابداري و حسابرسي مديريت،
7(25)، 41-56
. (
فایل
)
سهیل احمدخان بیگی و ندا عبدالوند.
(1396)
.
"
پيشبيني قيمت سهام با رويكرد تركيبي شبكه عصبي مصنوعي و الگوريتم رقابت استعماري مبتني بر تئوري آشوب
"
،
راهبرد مدیریت مالی
، 5(18)، 27-44.
(
لینک
)
سعیده رجایی هرندی و ندا عبدالوند.
(1395)
.
"
تاثیر شبکههای ارتباطی محیط کاری برخط و برون خط بر عملکرد شغلی کارکنان
"
، فصلنامه
فرایند مدیریت و توسعه
، 29 (1)،51-70.
(
فایل
)
فرزانه رجبی خضرآبادی، ندا عبدالوند و سعیده رجایی هرندی.
(1395)
.
"
بررسي ميزان توانمندسازي روان شناختي كاركنان از طريق خودارزيابي عملكرد آنها
"
،
توسعه مديريت منابع انساني و پشتيباني
، 3 (41)، 121-150.
(
فایل
)
آرمان محمودی و ندا عبدالوند.
(1395)
"
ايجاد اعتماد برخط مطالعه عوامل موثر با رويكرد آزمايشي
"
،
بررسيهاي بازرگاني
، 14(76)، 59-73 (
لینک
)
زهرا رحیمی و ندا عبدالوند.
(1395)
.
"
شناسايي و رتبهبندي عوامل موثر بر موفقيت پيادهسازي تجارت اجتماعي در ايران با
استفاده از
AHP
فازي
"
، فصلنامه مدیریت فناوری اطلاعات، 8(2).
(
فایل
)
ندا عبدالوند و آتنا بوبهرژ.
(1395)
.
"
رويكردي سيستماتيك به چالش كيفيت داده در راهبرد مشتريمحور در صنعت بانكداري
"
، تحقیقات بازاریابی نوین (ویژه نامه)، 6، 177-196.
(
لینک
)
ندا عبدالوند و حامد حیدری.
(1394)
.
"
الگوی عوامل موثر بر رويگرداني مشتريان در صنعت بيمه
"
،
فصلنامه مدیریت برند،
1(3)، 135-158.
(
لینک
)
لیلا نظری سالاری، آمنه خدیور و ندا عبدالوند.
(1394)
.
"
ارائه مدلي به منظور تحليل موانع بهكارگيري هوش تجاري در صنعت گردشگري ايران با رويكرد روشهاي آميخته
"
،
پژوهش های نوین دز تصمیم گیری،
1(1)، 78-99.
(
لینک
)
ندا عبدالوند، دریا طارانی.
(1394)
.
"
عوامل پذیرش سیستم های برنامه ریزی منابع سازمانی ابری در شرکتهای کوچک و متوسط ایران
"
،
فصلنامه علوم مدیریت ایران،
9 (34)، 81-104.
(
لینک
)
سمانه اردوانی، رضا برادران کاظم زاده، بابک تیمورپور و ندا عبدالوند.
(1393)
.
"
مدلی براي شناسایی نمایندگی هاي بیمه با ارزش و با ریسک تنظیم شده
"
،
پژوهشنامه بیمه،
29(4)، 111-136.
(
لینک
)
ندا عبدالوند، محمد مهدی سپهری، وحید برادران.
(1392)
.
"
توسعه مدل همراستایی راهبردی کسبوکار و فناوری اطلاعات
"
،
مطالعات مدیریت راهبردی،
14، 125-143.
(
فایل
)
ندا عبدالوند و امیر البدوی.
(1391)
.
"
ارائه مدل کلنگر مبتنی بر ارزش عمرمشتریان برای مدیریت عملکرد در صنایع خدماتی توزیعشده جغرافیایی
"
،
پژوهشنامه بازرگانی،
16 (64)، 43-90.
(
فایل
)
زهرا فردوسی، ندا عبدالوند، امیر البدوی.
(1386)
. "
ارایه ساختار همسان برای متدولوژی بازمهندسی فرایند
"،
مطالعات مدیریت،
54 (2)، 29-44.
(
فایل
)
مقالات چاپ شده در مجلات بینالمللی
nasrin mahavarpour, Masuomeh Hoseinzadeh Shahri, mohammda ali babaei zakilaki, neda abdolvand (2022), "
Participation in the crowdsourcing of marketing activities with a dynamic approach
". Iranian Journal of Management Studies, 15(2), 321-345 (
link
)
Azam Parsaee, Neda Abdolvand, Saeedeh Rajaei Harandi, "
Identifying the Suspected Cases of Money Laundering in Banking Using Multiple Attribute Decision Making (MADM)
" (2022) Journal of Money and Economy, 16 (1), 1-20. (
link
)
Zhaleh Rahimi, Neda Abdolvand, Mohammad Mehdi Sepehri, Morteza Khavanin Zadeh, "
The association of vitamin-D level with catheter-related-thrombosis in hemodialysis patients: A data mining model
" Accepted, (
link
)
Zahra Azizi, Neda Abdolvand , Hassan Ghalibaf Asl, Saeedeh Rajaee Harandi (2021). "
The Impact of Persian News on Stock Returns Through Text Mining Techniques
", Iranian Journal of Management Studies,14(4), 799-816. (
link
)
Mehdi Yekrangi, Neda Abdolvand, (2021)."
Financial markets sentiment analysis: developing a specialized Lexicon
"J Intell Inf Syst 57, 127–146 (
link
). https://doi.org/10.1007/s10844-020-00630-9
Darya Taranim Neda Abdolvand, Saeedeh Rajaee Harandi .
(2021)
.
“A Survey on Adoption Factors of Cloud-based Enterprise Systems and Their Differences in Iranian SMEs,”
International Journal of Business Information Systems.
36(2),169-185.
(
link
)
Mehdi Bahrami, Neda Abdolvand, Saeedeh Rajaee Harandi,
(2021)
. "
Developing a Solution for Intelligent Urban Transportation Management Using the Internet of Things,
" Scientica Iranica,
28(2),709-720
.
http://scientiairanica.sharif.edu/article_21802.html
Nazli Massihi, Neda Abdolvand, Saeedeh Rajaei Harandi,
(2021)
. "
A business environment analysis model for renewable solar energy,
" Journal of environmental science and technology, 18, 401-416.
DOI:
10.1007/s13762-020-02826-6. (
link
)
Sharifian Mojtaba, ABDOLVAND NEDA, RAJAEE HARANDI SAEEDEH (2020), "Context-Based Expert Finding in Online Communities Using Ant Colony Algorithm".JIST, 8 (2), 130-139. (
link
)
B. Hassanpour; N. Abdolvand; S. Rajaee Harandi.
(2020)
. "
Improving Accuracy of Recommender Systems using Social Network Information and Longitudinal Data,
"
8 (3), 379-389
.
http://jad.shahroodut.ac.ir/article_1787.html
Seyedeh Nahad Alavi, Neda Abdolvand, Saeedeh Rajaee Harandi.
(2020)
.
“A model for studying the value of the inter-organisational information systems’ implementation-case study: tourism industry,”
International Journal of Networking and Virtual Organisations,
23(2), 149-170
(
link
)
Marashi, M. & Abdolvand, N.
(2020)
. "
A proposed model for achieving cloud computing strategic alignment using a mixed method approach: Cloud Service Providers,"
I
nternational Journal of Business Information System
. 35(3), 378-400.
(Link)
.
Atieh Fatemian, Neda Abdolvand, Hamideh Salimzadeh, Alireza Delavari.
(2019)
.
"Predictive Factors of Advanced Colonic Adenomas and Cancer Using Data Mining,"
Middle East Journal of Digestive Diseases, 11 (4), 193-199.
(
link
)
Farnaz Fallah Tafti, Neda Abdolvand, & Saeedeh Rajaee Harandi.
(2019)
."
A Strategic Alignment Model for Collaborative Open Innovation Networks
, "
I
nternational Journal of Business Innovation and Research (IJBIR)
. 19(1), 1-28.
(Link)
Azadeh Rousta Kiani, Neda Abdolvand, & Saeedeh Rajaee Harandi.
(2018)
. "
An Improved Sentiment Analysis Algorithm Based on Appraisal Theory and Fuzzy Logic,
"
Journal of Information Systems and Telecommunication (JIST)
,
6 (2), 88-94.
(File)
Shoh
re Haghighat Nia, Neda Abdolvand, & Saeedeh Rajaee Harandi.
(2018)
.
"
Evaluating discounts as a dimension of customer behavior analysis,
"
J
ournal of Marketing Communications
,
DOI: 10.1080/13527266.2017.1410210.
(
Link
)
Saeedeh Rajaee Harandi & Neda Abdolvand.
(2018)
.
"
Investigating the Effect of Online and Offline Workplace Communication Networks on Employees Job Performance Considering the Role of Culture,
"
Journal of Global Information Technology Management (JGITM)
, 21 (1), 26-44.
(
Link
)
Saba Torky Biuki, Neda Abdolvand, & Saeedeh Rajaee Harandi.
(2017)
.
"
THE Effects of Perceived Risk on Social Commerce Adoption based on TAM Model
,"
International Journal of Electronic Commerce Studies
, 8 (2), 124-147.
(
File
)
Saman Qadaki Moghaddam, Neda Abdolvand, & Saeedeh Rajaee Harandi.
(2017)
. "
A RFMV Model and Customer Segmentation Based on Variety of Products
,"
Journal of Information Systems & Telecommunications
,
5 (3), 155-161.
(File)
Aylin Hejazi, Neda Abdolvand, & Saaedeh Rajaee Harandi.
(2017)
.
"
Assessing the Importance of Data Factors of Data Quality Model in the Business Intelligence Area,
"
International Journal of Trade, Economics and Finance
, 8 (2), 102-108.
Faranak Ebrahimi Rashed, & Neda Abdolvand.
(2017)
.
"
A Supervised Method for Constructing Sentiment Lexicon in Persian Language,
"
Journal of Computer and Robotics
, 1 (10), 11-19.
(
Link
)
Yasaman Mastoori, Saeedeh Rajaee Harandi, & Neda Abdolvand.
(2016)
.
"
The Effects of Communication Networks on Students’ Academic Performance: The Synthetic Approach of Social Network Analysis and Data Mining for Education,
"
I
nternational Journal on Integrating Technology in Education
, 5(4), 23-34.
(
File
)
Aylin Hejazi, Neda Abdolvand, & Saaedeh Rajaee Harandi.
(2016)
.
"
Assessing the Organizational Readiness for Implementing BI Systems,
"
I
nternational Journal of Information Technology Convergence and Services (IJITCS)
, 6(1), 13-22.
(
File
)
Neda Abdolvand & Mohammad Mehdi Sepehri.
(2016)
.
"
Antecedents of Strategic Information Systems Alignment in Iran,
"
Journal of Global Information Technology Management (JGITM)
, 19 (2), 80-103.
(
Link
)
Zeinab Faraji & Neda Abdolvand.
(2016)
.
"
Effects of Human Factor on the Success of Information Technology Outsourcing,
"
I
nternational Journal of Information Technology Convergence and Services (IJITCS)
, 6 (1), 1-12.
(
File
)
Sepideh Shahidi, Neda Abdolvand, & Saeedeh Rajaee Harandi.
(2015)
.
"
Assessing the Organizational Readiness for Implementing Knowledge Management in Organizations
,"
International Journal of Information Technology Convergence and Services (IJITCS)
, 5(6), 11-23.
(
File
)
Neda Abdolvand, Vahid Baradaran, & Amir Albadvi.
(2015)
.
"
Activity Level as a link between customer retention and customer lifetime value,
"
Iranian Journal of Management Studies
, 8(4), 567-587.
(
File
)
Neda Abdolvand, Amir Albadvi, & Mohammad Aghdasi.
(2015)
.
"
Performance Management using a Value-Based Customer-Centered Model,
"
I
nternational Journal of Production Research,
53 (18),1-12.
(
Link
)
Kimia Ghaffari, Mohammad Soltani Delgosha, & Neda Abdolvand.
(2014)
.
"
Towards Cloud Computing: A SWOT Analysis on its Adoption in SMEs,
"
I
nternational Journal of Information Technology Convergence and Services
. 4 (2) 13-20.
(
File
)
Neda Abdolvand, Amir Albadvi, & Hamidreza Koosha.
(2014)
.
"
Customer lifetime value: literature scoping map, and an agenda for future research,
"
I
nternational Journal of Management Perspective
, 2014, 1 (3), 41-59.
(
File
)
Neda Abdolvand & Amir Albadvi
(2012)
.
"
A New Approach for Performance Management in Banking Industry based on CLV
,"
A
WER Procedia Information Technology
& Computer Science
, 1, 1700-1705.
(
File
)
Neda Abdolvand, Amir Albadvi & Zahra Ferdowsi.
(2008).
"
Assessing Readiness for Business Process Re-engineering,"
Journal of Business Process Management
, 14(4), pp 497-511. (More than 100 citation).
(
Link
)
Neda Abdolvand, Zahra Ferdowsi & Amir Albadvi.
(2007)
.
"
Towards a Unified Perspective of Business Process Re-engineering Methodologies
,"
I
nternational Journal on Commercialization and Technology Transfer
, 6(1), pp 100-111.
(
Link
)
Neda Abdolvand, Nasrollah Moghadam Charkari & Reza Mohammadi.
(2006)
. "
A Technical Model for Improving Customer Loyalty with m-Commerce: Mobile Service Providers
,"
I
nternational Journal on Computer Science and Information System
, 1(1), 63-75.
(
Link
)