مقالات چاپ شده در مجلات علمي و پژوهشي
Dimensions of brand equity in e-services, Case of electronic banking industry, International journal of Science and Technology, Shiraz University, Vol. 11, Special Issue,17-18 April, pp. 25-37,2013
Readiness assessment of Iran’s insurance industry for e-commerce and e-insurance success, International journal of Science and Technology, Shiraz University, Vol.7, No.1, pp 91-105, 2009
Readiness assessment of Islamic Micro Finance Institution to implement Micro Insurance Concept (case of Iran), International Journal of Islamic & Middle East Finance and Management, Emerald Insight Pub., Vol.1, No.3, 2008
مطالعه تطبیقی تأثیر استفاده از بازاریابی محتوایی و بازاریابی سنتی در شبکه های اجتماعی بر افزایش تمایل به خرید بیمه های زندگی، نشریه پژوهشنامه بیمه، در مرحله اصلاحات، 1399
تاثیر پیوندهای اجتماعی بر پاسخ مصرف کنندگان به تبلیغات در شبکه های اجتماعی، نشریه علمی پژوهشی مطالعات رفتار مصرف کننده، نوبت چاپ بهار 1399
بررسی کیفیت اطلاعات گردشگری در رسانههای اجتماعی بر شکلگیری تصویر ذهنی مقصد با استفاده از تئوری راف، فصلنامه علمی- پژوهشی مدیریت بازرگانی، نوبت چاپ، بهار 1399
بررسی تصویر ذهنی مصرف کنندگان برند حلال با بهره گیری از تکنیک تحلیل شبکه های عصبی، مجله علمی پژوهشی تحقیقات بازاریابی نوین، سال نهم، شماره سوم شماره پیاپی 34، ص 63- 80، پاییز 1398
طراحی مدل ساختاري-تفسیري شکل گیري تصویر ذهنی برند درصنعت لوازم آرایشی بهداشتی،بر اساس محتواي ویدئویی شبکه هاي اجتماعی، فصلنامه علمی- پژوهشی مدیریت برند، دوره پنجم، شماره چهاردهم، ص 25-52، تابستان 1397
توسعه الگوی ارزش ویژه برند خدمات بانکداری: مورد مطالعه شعب بانک سپه، فصلنامه علمی- پژوهشی چشم انداز مدیریت بازرگانی، دوره سیزدهم، شماره 17، ص99-119، 1393
بررسی رابطه ویژگی های شخصیتی و رفتار خرید کاربران اینترنت در ایران، نشریه علمی- پژوهشی مدیریت فناوری اطلاعات، دوره دوم، شماره 4، ص 39-58، 1389
مقالات ارائه شده در کنفرانسهای علمی
Customer involvement and insurance internet marketing, 9th International Conference on e-Commerce in Developing Countries whit Focus on e-business, Isfahan, Iran, 2015.
Identifying and Ranking the Factors Affecting on Service Brand Equity(Case of Banking Industry in Iran),6th International Conference on e-Commerce in Developing Countries whit Focus on Insurance and Islamic Banking, Shiraz, Iran, 2012
Using consumer’s personality and demographic attributes to support managers’ decisions in Ecommerce world, International Journal of Arts & Sciences (IJAS) conference for academic disciplines, Harvard University, Cambridge, Massachusetts, USA, 2011
Electronic Insurance Security, 8th International Conference of International Association of Development the Information Society (IADIS), Freiburg, Germany, 2008
The Study of Relationship Between Demographic Attributes and Internet Buyers Behaviours in Iran, 2nd BIMA Conference, American University of Sharjah, Sharjah, UAE, 2008
Search Engine Marketing, A Vital Tool in Internet Marketing, 2nd International Marketing Management Conference, Tehran, Iran, 2008
Pre-Feasibility Study to Implement Micro Insurance Concept in Micro Finance Institution of Islamic Republic of Iran in View of the Millennium Development Goals, 5th International Society for Third Sector Research (ISTR) Asia Pacific Regional Conference, University of the Philippines, Manila, 200
مدیریت کوکی و نقش آن در بازاریابی اینترنتی، اولین کنفرانس بین المللی مدیریت بازاریابی، تهران، 1385
فروشگاه های مجازی، فرصت یا تهدید، اولین کنفرانس بین المللی مدیریت بازاریابی، تهران، 1385
بیمه های خرد و مراقبت های بهداشتی در کشورهای در حال توسعه، سیزدهمین سمینار ملی بیمه و توسعه، تهران، 1385
بازاریابی اینترنتی، مفاهیم و مزایا، سمینار دهمین هفته پژوهش دانشگاه اصفهان، اصفهان، 1386
تحليل عاملي تائيدي پرسشنامه نئو، نهمين كنفرانس ملي آمار ايران، اصفهان، 1387
ریسکهای رسوبی و مدیریت آنها در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی، همایش بیمه در نفت، گاز وپتروشیمی، سالن همایشهای المپیک، تهران، 1387
اثربخشي پيام ها(نظرات) در شبكه هاي اجتماعي: شناسايي عوامل تاثيرگذار در اثربخشي نظرات مطرح شده در شبكه هاي اجتماعي، بر نگرش و تمايل مشتريان به خريد، نخستين كنفرانس ملي نوآوري در مديريت سيستم ها و فن آوري اطلاعات با رويكرد هوشمندي كسب و كار، تهران، 1395
تاثير ویژگی های معامله گری تجارت اجتماعی و ادراک از پلت فرم بر قصد تجارت اجتماعی، کنفرانس ملی پژوهش های نوین کاربردی در مدیریت، اصفهان، 1397
شناسایی و اولویت بندی ابزارهای نوین بازاریابی دیجيتال در هلدینگ های تجاری، همایش ارزش آفرینی هلدینگ ها در راستای سياست های اقتصاد مقاومتی، تهران، 1397
شناسایی و اولویت بندی عوامل تاثيرگذار بر ارزش ویژه برند خدمات با استفاده از روش دلفی فازی، چهارمين کنفرانس ملی در مدیریت، حسابداری و اقتصاد با تاکيد بر بازاریابی منطقه ای و جهانی، تهران 1398
تجزیه و تحلیل قصد خرید مشتریان آنلاین بلیط هواپیما، پنجمین کنفرانس ملی علوم انسانی و مطالعات مدیریت، تهران، 1398
تحليل پيشرفت زنان در پست مديريت بازاريابي و فروش، دومين كنفرانس ملي تحقيقات بنيادين در مديريت، تهران 1398
تاثير روزنامه نگاري برند بر رفتار مشتريان در شبكه هاي اجتماعي، كنفرانس ملي آينده پژوهي، مديريت و توسعه پايدار، قزوین، 1398
تاثیر گروه همسالان و گروه مرجع بر شکلگیری تصویر ذهنی برن در کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام، چهارمین کنفرانس ملی پژوهش در حسابداری و مدیریت، تهران، 1399(پذیرش قطعی مقاله)
طرحهای پژوهشی
مطالعه و تحليل شاخصها و روشهاي ارزيابي عملكرد واحدهای سازمانی و پرسنل در سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان، بندر عباس، 1392-1394
ارزیابی عملکرد پیمانکاران سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان، بندرعباس، 1392-1394
بررسي رابطه بين سرسختي روانشناختي و فرسودگي شغلي در ميان كاركنان سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان، بندر عباس، 1392-1394
افتخارات/جوایز
کسب رتبه اول فارغ التحصيلان مقطع دکتری
کسب رتبۀ اول مصاحبه ورودی دوره دکتری
انتخاب به عنوان دانشجوی استعداد درخشان دانشگاه الزهرا
کسب رتبۀ اول فارغ التحصيلان دوره کارشناسی ارشد
عضویت در کمیته داوران
Herald Journal of Marketing and Business Management,
African Journal of Business Management,
Australian & New Zealand Marketing Academy Conference, Sydney, 2008
مجله علمی پژوهشی تحقيقات بازاریابی نوین،
فصلنامه علمی پژوهشی مدیریت برند،
کميته علمی دومين کنگره بين المللی توانمندسازی جامعه در حوزه علوم انسانی،
کميته علمی چهارمين کنفرانس ملی توانمند سازی جامعه در حوزه علوم انسانی و مطالعات مدیریت،
کميته علمی کنفرانس ملی مدیریت و بهبود فضای کسب و کار ،
همکاری با وزارت علوم در ارزیابی پایان نامه و مقالات دکتری، دانش آموختگان خارج از کشور
هيات رئيسه پنل تخصصی همایش ارزش آفرینی هلدینگ ها در راستای سياست های اقتصاد مقاومتی،